čtvrtek 28. listopadu 2013

Recenze - Filmová - The Internship (Stážisti)

The Internship - Stážisti na csfd.cz

Ve zkratce.

Poměrně nový film, který se teď prodává na DVD, který si na nic nehraje, je to prostě romantickou komedií Owen WilsonaVince Vaughna, kteří jsou prvotřídní herci pro komedie, ale v jiném žánru než komedie, je vidět nechceme.
od začátku do konce. Taky co jiného čekat od hereckého dua

Mini recenze.

Ale na rovinu, nehledejte za tímto filmem silný příběh, nebo nějaké skryté poselství, je to mainstreamový hollywoodský film, který si vzal za úkol pobavit a zase odejít. Co mu škodí a zároveň pomáhá je to, že se odehrává skoro celý na půdě Googlu v San Francisku. Ten má své příznivce, nebo naopak odpůrce (i když odpůrce nechápu, nelíbí se vám Google, tak používejte phony s iOS nebo WindowsPhone, Firefox a hledejte na Yahoo, jsme v svobodném světě a každý produkt má svoji náhradu, i ty od Google. Tohle zamyšlení přidávám po přečtení několika komentářů na csfd.cz), kteří Google buď vychvalují, nebo naopak zatracují. Co trochu snižuje moje hodnocení filmu z jeho potencionálního maxima 4 hvězdiček jsou tyto věci, z filmu jsem měl místy pocit že je to náborové video, což se mi moc nelíbilo, ale budiž, aspoň se mají trochu snahu odlišit, kdo ví, třeba si časem dám životopis i k Google v ČR. Pak to že tam docela násilně naroubovali pro hlavního hrdinu i romantickou zápletku, to se taky ještě dá pochopit, ale proboha, proč se v takovýhle filmech snaží udržet staré stereotypy Geeků? Samozřejmě že najdete pár podivínů, kteří umějí programovat, ale často ty lepší jsou daleko zábavnější a lépe oblečený než doktoři, a když ne lépe tak stylověji, více podivínů spíše najdete v jiných oborech. Ale na druhou stranu, je to Americký film, a ti milují stereotyp. Hudbu ale asi tentokrát ani zmiňovat nebudu, sice ji poskládal dohromady Christophe Beck, který má za sebou pár zajímavých filmů, ale tady se spíše objevovali skladby od různých kapel a zpěvá(ků)ček.

A na závěr, co uvidíte v tomhle filmu.
Famfrpál, drsné co? A tím to nekončí! Golden Bridge, který samozřejmě v San Francisku nepřekvapí. Centrálu Google, kterou by jste asi ve filmu o Google nečekali. No ale co jsem já nečekal, tak kolik holek tam bylo jen ve spodním prádle, co ve spodním prádle, těch koziček které tam uvidíte! Docela velký kus filmu se odehrává v strip baru jehož potenciál rozhodně nebrzdí. A na závěr i velmi zdařile zpracované titulky s vystřiženou scénou, kterou naleznete pod videem.

Hodnocení.

Film byl zábavný, vtipný, občas ale i trošku otravný stereotypy, za mě dávám 2,75 hvězdičky, neboli něco kolem 55%. Film mohl svůj potenciál využít trochu lépe a zábavněji, ale mě to stačilo, neměl jsem ani nějak velký pocit že těch 125minut bylo ztrátou času.

Škatulkováná:

Kdy se film odehrává: Budoucnost,blízká budoucnost / přítomnost / minulost.
Typ filmu: Romantický / Komedie.