pondělí 18. listopadu 2013

Herní - Trailery - Warcraft 3 + WoW

http://wallchips.com/wp-content/uploads/2013/10/World-of-Warcraft-Game-Best-Wallpaper.jpg
http://wallchips.com/
Minule převládali trailery na hry s Star Wars tématikou, tak slibuji že tentokrát je vynechám.

Tentokrát bych vás chtěl seznámit s Blizzardími výkony které opravdu dosahují nevídaných kvalit. A s čím začnu? No přeci s kultovním Warcraft 3



A co takhle datadisk, kde se nám představil Ilidian s podmořskýma potvorama? v Frozen Throne


No, pokud se vám líbí, tak určitě nepohrdnete kompilací všech videí z Warcraft 3

 

Co říkáte? Že to nemá na videa od World of Warcraft ?

Jako u Star Wars, kde nebyl před spuštěním jen jeden trailer, i zde byli dva (nebo jsem alespoň si na další nevzpoměl). Tak zde máte první:



A tenhle pak už byl jako druhý, trochu dodělanější, stylizovanější... No už to nebylo o tom že se něco kutí, ale že se něco bude vydávat.



Hlavně ledový mág mě na spoustu úrovní inspiroval k mražení nejen nepřátel. No ale přiznávám se, že já jsem začal hrát až s The Burning Crusade, když jsem dostal dostal hru jako dárek k narozeninám.



No a jak šel čas, tak nám k tomu přibyl i Wrath of the Lich King



Abych se přiznal, tak Lich Kingův trailer se mi zamlouval asi nejvíce, ale tím WoW nekončilo, po obrovským nemrtvím drakovi, se objevil DeathWing v datadisku Cataclysm.



No, co si tvůrci ještě vymyslí po té potvoře, to bylo otázkou. No, asi Blizzard netěšilo to že na Asijském MMORPG trhu hrají druhé housle. No tak do WoW museli přidat pandy. No, však se přesvědčte sami jestli jste to ještě nehráli nebo neviděli. V Mist of Pandaria.



Těch ale bylo, co? No, můžete se těšit na další, Blizzard oznámil už další datadisk, Warlords od Draenor. Příště se zase podíváme na zoubek trailerům a videím na Diablo, těch je totiž taky požehnaně.


Žádné komentáře:

Okomentovat