pátek 22. listopadu 2013

Herní - Trailery - Team Fortress + Raving Rabbids + jeden bonus

Zdravím! Dneska jsem si vzpomenul na úžasně trailery k páru her.

Team Fortress 2, hra od Valve, která je zdarma. Teda až na mikro transakce na různé vychytávky. Ale na to jsme si už zvykli, a na neštěstí, dá se to hrát bez nich. No a proč jsem si na něj vzpomenul? Protože neměl zrovna klasické trailery. Trailery pojali představením jednotlivých postav ve hře, a nejen že vám přiblíží hru, tak zároveň pobaví.

Nu, tady jsem sehnal kompilaci všech videí, tak se jukněte sami.



Hehe, a při téhle šílené hře jsem si vzpomenul na moje druhé oblíbené trailery, k Raving Rabbids, které znáte ze řady her s Raymanem. Ty spoty, jak by se dali nazvat tyto krátké trailery nazvat snad ani nemá cenu rozebírat, protože jsou šílenost sama. Jen sami posuďte.


A na závěr jedno technologické video, které bylo vytvořeno k vydání PS3 na ukázku jeho kvalit. O tom že video bylo dobře povedené svědčí to, že hodně lidí bylo zklamáno tím že se jedná pouze o technické demo, a nikoliv o trailer nebo ukázku hry.


Žádné komentáře:

Okomentovat