Diablo 3

Tak to máme za sebou PR, a teď o co
go, co je nového, co je starého a na co se nadává a co se
ignoruje.
Ošklivý zombie ve vysoké kvalitě.
Ach ta grafika, když jsi vzpomenete na
jedničku, nebo na dvojku, určitě si vzpomenete že grafika na
svoji dobu nebyla špatná, ani u trojky tomu není jinak.
Samozřejmě jsou hezčí hry, které vás donutí koupit nový
počítač a zadlužit se na par let bance. Ale tady se jedna hlavně
o rubání, které je provázeno pěknými efekty, zářícími
vchody, krásnými ohnivými koulemi (těch potká opravdu dost). A
aby jste se nebáli že hoši z blizzárdu umějí jen temné kobky,
jak tomu téměř bylo v původním diablu, zde jsou i světlé
lokace, jakož to třeba poušť (ano deja-vu z dvojky). Všeobecně,
prostředí je až překvapivě variabilní a ocitne se tak nejen na
pláních, poušti ale i na zamrzlých pláních. K tomu nespočet
stok, kobek, sklepení, sklepů, jeskyň, tunelů, portálů, mostů
, věží... no prakticky prolezete celý svět od spodku až nahoru.
A co tady budete mlátit?
No to je teprve výběr, nebudu
spoilovat, ale to že potkáte takové staré známé jako je zombie,
kostlivec nebo starý dobrý známek dikobraz. A jestli si ještě
vzpomínáte na jedničku... tak vás bude čekat ještě pár (ne)
milých setkání i v řadách těch větších parchantů.
Ach, co budeme mlátit, ale za koho a s
čím, co?
Takže mlátit za barbara, mnicha a
střílet za lovce démonů, voodoo doktora a klasického kouzelníka.
Jejich dovednosti pak ničím moc nepřekvapují. Barbar zvládá
rozdávat rány brutální silou, mnich zase zasahuje s smrtící
přesností. Ostatní už se soustředí na útoky ze vzdálenosti,
kouzelnice hází kouzla, lovec démonů zase střílí z kuše či
luku. Co stoji ale za zmínku je voodoo, který vznikl tak trochu z
nekromancera, ale má nejzajímavější útoky, za příklad stojí
hopsající žabičky nebo chrlení netopýrů. A teď, co zbraně?
Je dost velký výběr? No až trochu příliš velký, člověk se
občas v tom množství zbraní a brnění prostě ztrácí. A bohužel,
budete mít i velký pocit že ty věci, které jste našli, se hodí stejně jenom na rozebrání. Jo, už tomu tak je, i sem se dostalo
rozebírání věcí a sestavování nových podle návodu jako v
ikea. Ale jinak je to podobné jako v předchozích dílech.
Rubací RPG...
Je to vlastně RPG? Zkušenosti
dostáváte, to jo.
Ale za úrovně již nedostáváte bodíky na
rozdělení, ale naopak již rozdělené bodíky do vlastností, a na
vylepšování speciálních abilit zapomeňte uplně.
Ty nyní již
jen odemykáte a pak můžete používat dle libosti, takže žádný
strach že se někde ukliknete a budete mít po dobře rozjeté
postavě, prostě jen prohodíte skilly a jedete dál. A kam až? Na
60 úroveň, po které začnete dostávat speciální úrovně, i když
vlastně nejsou ani tak speciální. Jen místo nových dovedností se
vám zvedají staty a přidává se vám šance na nalezení
magických předmětů. K tomu ještě na 60tce můžete budovat tak
zvaný Nephalem Valor, který se sčítá až pětkrát najednou. A co
ten vám dá? Jen vám zvýší šanci na nalezení magických věcí
a zlata. A dostanete úroveň pokaždé když zabijete nějakou
zlatou potvoru. Takže na inferno pak už můžete hledat magické
věci ve velkém.
Obchodní praktiky.

Naneštěstí pro staromilce je zde
pořád možno obchodovat s klasickými obchodníky, a pokud si
chcete hazardovat s penězmi, můžete rozebírat věci a pak je
skládat u kováře, který vám je uková. U předmětu je pak
daný jen počet magických dovedností, jeho level a od toho
odvíjející se působeného poškození nebo hodnoty brnění. Dost podobně to fungovalo v D2
hazardování, jen zde je to ztíženo o to, že některé části
nebo plány na zbraně nepadají úplně až tak často. A když jsme
u obchodování, již nepotřebujete prostředníka pro předávání předmětů mezi vašimi postavami, úplně si vystačíte s vaší truhlou, která je nyní sdílená. Super co?
Finální hodnocení?

Ještě vám přidám trailer na tuto skvělou hru :o)
A ještě na její blížící se datadisk :o)
Žádné komentáře:
Okomentovat